ASGHAعقیدهOOOON متداول مبنی به خشکی امدن اینکه نیازی به یخ مفید سیستم محرکه برقی نیست، کاملا نادرست است. بهتر آن است که بگوییم خودروی الکتریکی همیشه بوسیله جلوپنجره نیاز ندارد؛ اما بی ام واشاره می نرم که این بهانه ای برای دور شدن از جلوپنجره کلیوی محو که تقریبا از دهه ۱۹۳۰ میلادی تقریبا تو تمام مدل ها بوسیله چشم می خورد.



دوماگوج دوکیچ، مدیر جزء نقشه کشی بی ام و خاطرنشان کرد که جلوپنجره دوقلوی کلیوی طی دهه های زیادی، بزرگ ترین تفاوت بین خودروساز مونیخ و رقبای آلمانی و خارجی بوده و چیزی بیش از یک ابزار یخ کننده است و هویت خودرو را تعیین می بطی ء. جلوپنجره بدون توجه به اینکه خودرو سدان برقی باشد یا عرشه کاپوت از پیشرانه بنزینی ۶ استوانه استعمال شود، پاینده خواهد بماند. حرکت به جانب تولید خودروی الکتریکی ممکن است طراحان را وادار کند تا ترجیح بیشتری بخاطر لباس خودرو نسبت بوسیله عملکرد آن قایل شوند، اما تأکید پیاده شدن طراحی همان چیزی است که تقریبا نه دهه پیش این جلوپنجره  را خلق کرد.



دوکیچ با اشاره بوسیله خودروی بی ام و ۳۲۸ که بین سال های ۱۹۳۶ و ۱۹۴۰ عرضه شد، گفت:

اگر واقعاً به زمان آغاز استفاده از جلوپنجره کلیوی برگردید، تفاوت زیادی بین آن و جلوپنجره های کلاسیک سایر خودروسازان بود دارد. بوسیله نشانی مثال به جلوپنجره رورویس نگاه کنید که شکل آن شبیه رادیاتور پشت آن  به نظر می رسد. با این حال نمودار خودرو همیشه برای بی ام و اهمیت داشت و هیچوقت شبیه رادیاتور نبود. خودرو بی ام و ۳۲۸ دارای ورودی های عمودی بود. دو قسمت کردن جلوپنجره در وسط، کارآمدترین روش برای ایفا این کار نبود و در گوهر یک راه محلول زیبایی شناختی بوسیله شمار می رفت. 



سبد محصولات این شریک در دهه ۲۰۲۰ با افزودن خودروهای الکتریکی، مانند بی ام و i4 رشد خواهد کرد؛ اما دوکیچ جلوپنجره کلیوی را به نشانی ویژگی نمی بیند. درعوض او و تیمش شکل و ابعاد جلوپنجره را دگرگونی می دهند تا اطمینان مولود کند که دشت بازپسین به نواخت با هر خودرو تناسب دارد. این استراتژی درون برخی از محصولات متاخر مانند بی ام و سری ۷ پیاده شده است.



بی ام و به سه بخش اصلی تقسیم می شود: M ، i و برند حقیقی بی ام و. این ساختار متعادل به راحتی می تواند طراحان را قادر به ابداع سه هویت نقشه کشی مجزا برای تمایز آن ها کند، اما دستورالعمل فعلی این نیست.مقاله های مرتبط:علت طراحی جلوپنجره بزرگ در بی ام و سری 7 چیست؟بی ام و X4 میزان 2019 رونمایی شد

دوکیچ همچنین گفت:ما دیگر نمی توانیم برند i را در یک سمت و برند M را درون جانب دیگری قرار دهیم. ما نمی خواهیم سه دنیا موازی خلق کنیم که سه برند با شخصیت های مختلف داشته باشیم. ما می خواهیم بی ام و را به عنوان برند اصلی با کمک دو برند فرعی که دو نقش متفاوت دارند، تقویت کنیم. مشتریان بی ام و M4 ، i4 و سری ۴ عزب در یک چیز مشترک هستند: همگی آن ها BMW را دوست دارند. 

پیش بینی می شود دوده اینده بی ام و سری ۴ قبل از پایان سال ۲۰۲۰ رونمایی شود و بی ام و M4 در سال ۲۰۲۱ رونمایی می شود و نسخه تولیدی خودروی مفهومی بی ام و i4 نیز درون سال ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.



دوکیچ بوسیله کسانی که از اندازه جلوپنجره مدل های اخیر بی ام و ناراضی بودند، می گوید:داخل گذشته، بعضی افراد درواقع شکایت داشتند که ما به اندازه سایر برندهای دیگر اعتماد به نفس نداریم و وقتی آن ها از جلوپنجره مبصر استعمال می کنند، کسی شکایت نمی کند. کامل کسانی که منتظر بی ام و هستند، به طرح متاخر قاعده می کنند. افرادی که از جلوپنجره شکایت می کنند، اغلب مشتری نیستند.بیشتر بخوانید:بازی Need for Speed: Most Wanted در دنیای واقعیموتورسیکلت بی ام و R R 18 رونمایی شدهوندا از پلتفرم جنرال موتورز بخاطر تولید خودروهای الکتریکی استفاده می کندبی ام و M5 با تیونینگ جی پاور و ۸۰۰ اسب تبخیر غلبه شناساندن شدباتری متاخر BYD ایمنی خودروهای الکتریکی را اضافه می

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها